13 Ocak 2008

YAŞLANIYOR MUYUM?

Eskiden evde oturmayı çok seviyordum.
Kitap okumak,yalnız kalıp düşünmek,yazmak,klasik müzik dinlemek hoşuma giderdi.
Bugün evden dışarı çıkmadım.Biraz da sağlık nedenleri vardı çıkmamamda.
Ama öyle bir sıkıldım ki.
Akşamları film de izlemez oldum uzunca bir süredir.
Diziler ise sarmıyor beni.
Film izlemeye kalktım iki akşam.Eskiden böyle uluorta uyuyakalan yaşlıların ya da kişilerin nasıl olup da uyuyabildiklerine şaşırırdım.
Oysa şimdilerde -iki akşamla sabit oldu-film bitmeden ben de uyuyakalmışım.
Herhalde yaşlanıyorum ben.

4 yorum:

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

filmler sıkıcı gelmeye başlamış olmasın...

Ne diyim bilemedim dedi ki...

aa cenk abi siz yazıyor musunuz? ;)

Adsız dedi ki...

Aa cenk abi yazmaya başlamış ;)

Adsız dedi ki...

Herhalde Cenk Bey herhalde;)
Boşa Amca demediler:))