30 Ağustos 2006

OSMANLICA BİLGİSAYAR TERİMLERİ

Görev çubugu: degnek-ül vazife Çift tiklama: tikirti-ül tekerrür Administrator: sahip-ül edevat Software: edevat-ül yumusak Hardware: edevat-ül civanmert Anti spyware: müdafaa-ül hafiye My documents: hazine-i evrak Internet: allâme-i ulûl arz Google: kasif-ül ali Google earth: seyr-ül arz, kasif-ül arz Denetim masasi: sehba-i saltanat Cd rom: pervane-ül hâfiza Ekran: perde-ül temasa Kasa: kaide Enter: duhûl Virüs: deyyus Msn: elçi Hacker: deyyus-ül-ekber Hata raporu: malumat-ül kabahat Mail server: divan-ül mektubat Messenger: havadisçi Ctrl alt del: has timar zeamet

3 yorum:

İbn-i Sina dedi ki...

:))))
Çift tiklama: tikirti-ül tekerrür
Virüs: deyyus
Hacker: deyyus-ül-ekber

bunlar favorilerim! :)
hiç sevmezdim şu bilgisayar dilini, tercüme edilebileceğini hiç düşünmemiştim çünkü..
mütercim siz iseniz tebrikler!!

birisinin yeri dedi ki...

cift tıklama müthişşşşşşşşşşşşşşş...bir de duhül...
cenk bir de ayrıca şu duhül' de ü'nün üstündek işaretin kısa yolunu yazar mısın ben bilmiyorum da...
saolasın..

cenkunal dedi ki...

O ü harfini nasıl öyle şağkalı yazıyoruz ben de bilmiyorum.
Kopyalamıştım ben çünkü. :-)